Tuesday, April 7, 2009

操步爱我

2th April, 星期四。已经是上个星期的事情了,但还是要提一下,那可是我人生的另一个里程碑。操步比赛啦,还有什么的?难道是去麦当劳周年庆咩?

操步比赛改变了我,不管是心灵上还是肢体上。心灵上就是我对人性有了更深的了解,认识。原来有些人可以酱没脑,自私。我们操步队里有一个超级大傻海,我只会暗示但不会注明他是谁,他一点也不瘦,衣服没有一天是松的,“搞搞震,没帮震”。不要讲他了,讲到都火大。其实错不在他,要怪就怪我们自己,因为当初给他进就是一个最大的错。肢体上的就是我本来就很黑的皮肤变更黑了,如果你们要说你们操步最辛苦,最热那就错了,因为黑更吸热。

操步比赛叻,我们并没有指望会得到什么名次,大家心里都有数的,有些东西不用画出肠来的。去比赛就是去拿经验还有看表演,还有就是给人家看。当天的情形我不想多提,可以用惨不忍睹来形容。没有互骂,只有互相鼓励(但没有人爽他,全部都赌搞烂)

可以说很高兴认识到一些新朋友(绝对不是他),有些本来就认识的就更加熟咯,迟点还会有庆功宴。操步,让我们团结一致地赌烂一个人,而我也打从心底的赌烂他。我爱操步,操步爱我!

7 comments:

  1. 我也是很赌懒那个废材,
    人张到那么大只,脑没有一个完整的,肥油倒是有一堆。。

    ReplyDelete
  2. ha ha.. 吸热的黑nephew.. dont赌烂 him la..properly this is a thing you learn too.. you'll encounter more and more people like him along your walk of life.. some you will dislike forever, some might turn to be your best friend after you know them better.. just dont let people like this spoil your mood and your gentlemen-ness (especially when there are pretty gals around) be cool!

    2cents worth from your uncle

    ReplyDelete
  3. 好一個吸热的黑nephew,i agreed with your uncle Jason, be cool, don;t always came out @#$%%.
    Not good.

    ReplyDelete
  4. Haha, actually those @#$%% is just like 形容词, to make the sentence 流露人性

    ReplyDelete
  5. I know u all young people like to talk/write like that but just that try to minimise or use others words to replace loh, remember 你是讀書人哦。。。 這會影響你的形象。我英俊﹐聰明﹐自我﹐幽默﹐開朗。。。。 的外甥。。

    ReplyDelete
  6. ha ha ha... so? yang, regret to let your older family member to know your blog now? hi there sis!! i have no problem with whatever you write even with vulgar words.. i loving it!!! wakaka.. its freedom of speech anyway, but, BUT.. a big ut here, you must be responsible to what you write, even in the cyberworld, and be ready for the consequences. lots of blogger being sued for defamation and whatnot! so you pantai pantai la.. keep writing man!

    love,
    uncle jason

    ReplyDelete
  7. >> uncle jason
    i never regret let u all know my blog la. Thanks for your advice and i'm sure i will post with more smartly, won't get sue but still usong all the word to express my feelings...

    >> aunty yoong
    Wah, my imej in your heart is so nice de a? then i have to work hard to maintain it lo... Haha...

    ReplyDelete